Popis
219 stran. Jednou čtená, nepoškozená.
Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, důležitá rozhodnutí stočí vaším směrem. Pomůže vám překonat hluboce zažité zvyky ostatních lidí a odolat ne vždy správné „moudrosti davu“. Jádro Kawasakiho dvanácti lekcí, obsažených v této knize, pochází z dob jeho práce v jedné z nejvíce okouzlujících společností vůbec, Apple, a zrovna tak z několika desítek let jeho zkušeností jakožto podnikatele a investora. Na světě je jen pár lidí, kteří by vám k okouzlování lidí mohli říci víc, než on.
Osobní předání lze Bohumín, občas bývám v Ostravě. Poštovné při platbě předem 57 Kč za doporučenou zásilku, 27 Kč zaslání obyčejně, dobírka 110 Kč.